Nicaragua-reis-Stedenband-Jinotega-Zoetermeer-2011.reismee.nl

Hoe kom ik van de mailinglijst af?

Aan allen,

De reis is afgelopen maar er komen nog wel een aantal artikelen en foto's op deze reislog. Het aanmelden voor deze reislog was gemakkelijk zoals jullie hebben gemerkt (met uitzondering van Matthieu).

Maar als je niet alle nabranders meer wilt ontvangen dan kun je je hier afmelden? (Overigens wordt overwogen om de 8 leerlingen van het Stedelijk College Zoetermeer alhier ook verslag uit te laten brengen. Als dat gebeurt dan blijft het interessant om nog even lid te blijven.

Dat afmelden kan gebeuren door een e-mail te sturen naar Bert Boshoven - boshoven@onderwijsadvies.nl .

Ik hoop dat jullie veel plezier hebben beleefd aan deze reislog.

Met vriendelijke groet,

Bert Boshoven

Désirée

Met belangstelling heb ik de reisverslagen gelezen op deze site en de video´s en foto´s bekeken. Jammer dat de berichtgeving over en voor Jinotega zo versnipperd is. Op diverse websites kun je iets lezen over Jinotega, zoals de website van de gemeente Zoetermeer, de website Zoetermeerse Zaken, de website Spectrum Communicatie, de website van het Stedelijk College, en waarschijnlijk nog vele andere websites…. Natuurlijk is het goed dat er aandacht wordt besteed aan onze zusterstad - dit moet zo blijven - maar er zou ook een (actuele) website moeten zijn waarop alle inwoners van Zoetermeer de berichtgevingen, zoals achtergrondinformatie over Jinotega zelf, de cultuur, de gezondheidszorg, huisvesting van de mensen, het milieu, de projecten die zijn opgestart en inmiddels wellicht gerealiseerd zijn, de reisverslagen etc. kunnen volgen en zich daardoor nog meer betrokken gaan voelen.

Desiree

Je hebt helemaal gelijk. Er is een nieuwe website in de maak van de Stichting Vrienden van Jinotega i.o. De Vereniging voor Internationale Solidariteit had voorheen zo'n websie maar die is niet actueel meer. Wordt dus aan gewerkt.