Nicaragua-reis-Stedenband-Jinotega-Zoetermeer-2011.reismee.nl

Bedankt!

Morgen, zaterdag, vertrekken we alweer terug naar Nederland. Het was een indrukwekkende reis wat mij betreft. Hoewel ik als fotograaf en cameraman op een afstand heb geobserveerd kan ik de conclusie trekken dat Zoetermeer veel goeds doet voor Jinotega. Met name op onderwijsgebied is er al veel bereikt. Ik heb mooie projecten gezien waar mede dankzij Zoetermeer vele kinderen onderwijs kunnen genieten.

De politieke situatie blijft lastig in dit land en kan een beperkende factor spelen. Desondanks is er al veel bereikt en persoonlijk hoop ik dat de stedenband tussen Zoetermeer en Jinotega nog lang mag blijven bestaan, opdat er nog veel meer mooie en nuttige projecten kunnen worden opgestart.

Bedankt
Vandaag, vrijdag, heb ik een tweede video online gezet. Je kunt deze ook op deze site zien onder het kopje video. Ook heb ik een serie foto's toegevoegd in het mapje 'foto's van Tjapko'. Ik hoop dat jullie het leuk vinden om dit te bekijken en dat het net zoveel indruk op jullie maakt dan dat het live meemaken op mij heeft gemaakt.

Ik wil Kok Spruit van Spectrum Communicatie en de gemeente Zoetermeer danken voor de kans om dit mee te mogen maken. Naast alle indrukken die ik heb opgedaan in dit prachtige land heb ik ook veel nieuwe, leuke, aardige en inspirerende mensen leren kennen uit Zoetermeer. Zowel uit het onderwijs, het bedrijfsleven als van de gemeente.

Leuk dat jullie ons hier hebben gevolgd.
Ik heb nog meer videomateriaal waar ik nu niet mee aan toe kom om dat tot een filmpje te verwerken, maar begin volgende week zal er zeker een derde filmpje online staan, dus blijf dit blog volgen.

Hartelijke groet,

Tjapko de Heus

Reacties

Reacties

Joke Buvelot

Jullie ook allemaal bedankt voor het bijhouden van deze site. Zo konden we jullie reis een klein beetje meemaken. Het was erg leuk om te lezen!

Joke Buvelot

Allemaal een goede reis terug en een happy landing!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!