Nicaragua-reis-Stedenband-Jinotega-Zoetermeer-2011.reismee.nl

We zijn er klaar voor!

Na een wat korte nacht toch heerlijk uitgeslapen...Aan het ontbijtbuffet verschenen. Wat een wereld van verschil om wakker te worden met dit klimaat. Warm, vochtig en vooral zonnig! Wij als onderwijsgroep hebben nog wat inspiratie opgedaan aan het zwembad en zijnnu helemaal klaar voor het vertrek naar Jinotega. Wij hebben daar vanmiddag onze eerste ontmoeting met La Cuculmeca, de organisatie die voor ons bemiddelt met de partnerscholen. De rest van de delegatie is hard aan het werk en vertrekt morgen richting Jinotega.

Bij Cuculmeca zullen we een presentatie krijgen over de huidige onderwijssituatie en ook wat er tot nu toe met de gelden is gebeurd. We houden iedereen op de hoogte!

Liefs,

Brenda en Marianne

Ton

Ik heb veel vertrouwen in de onderwijsgroep. Altijd paraat voor onverwachte situaties. Veel succes daar.

Wim Verkerk

Leuk al die enthousiaste verhalen en leuke foto's. Het is prachtig om zo een beetje sfeer te kunnen proeven. Blij dat het project een positieve uitwerking heeft op de ontwikkelingen daar. Groetjes aan Kim, Edo, Gerard, Bert en de rest.