Nicaragua-reis-Stedenband-Jinotega-Zoetermeer-2011.reismee.nl

Klaar voor de heenreis

Aan allen,

Zo alle spullen ingepakt. Wat neemt een mens toch een hoop rommel mee. Maar ja er moet ook het nodige mee voor onze gasten. We hebben in ieder geval een extra koffer geboekt zodat we wat 'speling' hebben. Morgenochten verzamelen we om 07.00 uur bij de balie van Continental Airlines. Drie uur van tevoren. Ach voorschriften. Eigenlijk zou het allemaal niet nodig moeten zijn maar we houden ons netjes aan de regels. We vermaken ons wel tot het vliegtuig van Continental Airlines, als alles volgens plan verloopt, om 10.00 uur vertrekt. Het eerste stuk is het langste namelijk 11 1/2 uur vliegen naar Houston. Dan overstappen en door de lastige Amerikaanse douane. Hopelijk verloopt alles soepel en vanaf Houston vliegen we dan in zo'n 3 uur naar de hoofdstad van Nicaragua (Managua). Daar komen we zaterdagavond om een uur of 9.00 uur plaatselijke tijd aan. Bij het vliegveld is het een kwestie van de weg oversteken en dan zijn we bij het hotel. We laten jullie wel weten als we aangekomen zijn. Alswe dan nog puf hebben.

Met vriendelijke groet,

Bert Boshoven

Joke Buvelot

Goede vlucht en happy landing!!!